Friday 26 March 2010

Happy Friday!

jahupp!

Sa tisdagen traffade jag Ollie och vi fixade hans venue for hans 21st :) kanns bra att ha det avklarat - nu ska jag bara kopa lite dekorations grejer som ska upp kvallen till ara :P

I onsdags mote jag upp med favvo bogen Christian - had bjod mej pa lunch och sen vart det lite shopping vilket avslutades med vin pa olika uteserveringar i var solen! so harligt! darefter traffade jag upp Sarah o Mark efter jobbet. Sen nar jag skulle ta mej hem slutar det hela med att jag trillar ut ur bussen!!!!! sa sjukt pinsamt - skrapar upp bada mina knan och forstor mina favvo leggings...satan med. gud man ar ju so classy ibland assa!

Igar gjorde jag inte mkt - vantade pa att Adrian skulle komma efter jobbet. Sen blev det take away, film o mys.

Idag skiner solen igen - sa sokt lite arbeten o hoppas idag att jag ska fa ett samtal som sager att jag far komma in pa en andra intervju. Ska ta o traska till en av argenturerna jag ar med i o se om dom har fatt in natt bra jobb at mej. Sen blir det nog en fika i solen....senare ikvall har jag inte mkt planer. eventuellt utgang men jag vet inte. pust borjar bli sa sjukt rastlos om dagarna!

nehe dags att ta tag i sitt liv lite kanske hehe

hoppas ni far en bra helg!

xxxxx

1 comment:

Jenny said...

Kul att du börjat blogga igen:)