Thursday 11 March 2010

grey and cold!

brrr vart sjutton ar varen!!! for nan vecka sen hade vi helt underbart vader och nu har det gatt tillbaka till att vara gratt, kallt och bara helt depp vader. Gillar inte alls!!!

motet om vart event jag och Peter vill fixa gick bra - en bra deal fick vi. tanken vart att vi skulle ha det den 14 May...men tyvarr sa vart det redan natt bokat den kvallen....sa nu ser det ut som att vi far vanta tills Juni eller natt sant. Oh well det ger oss bara mer tid att organisera natt redigt bra iaf :)

Efter motet akte jag tillbaka hem for en liten stund for att invanta klockan sa den blev 9. Da var det dags for Alice In Wonderland i 3D...hahah vilken galet sjuk film! sa underlig - men underlig pa ett bra sett. Sallskapet gjorde den bara battre dessutom! Va en mycket bra kvall igar :)

Sa vad har jag hittat pa idag so far....inte mkt sitter fortfarande o klickar "apply" pa en massa olika jobb. aaaaaaaa hall tummarna for att natt dyker upp snart! jag for panik av att ga hemma...o jag har bara varit hemma en vecka och borde val egentligen njuta av lite ledigt.....men det gar verkligen inte - jag hatar att inte ha natt att gora! alla andra jobbar ju lixom...grrr grrr please please please give a job NOW!!!!

ahh jag vill att min Christian ska komma hem fran Thailand nu! behover verkligen en dos av min favvo bog!!!!!! KOM HEM NU!!!!!!!!

Har aven suttit och kollat lite resor till Sweden - behover aven en dos av min kara familj och vanner dar hemma kanner jag....men ser ut som att det kanske bara kommer att bli en lang helg i slutet av maj nan gang. vet ju som sagt inte hur det blir med job osv....och att ta semester direkt pa ett nytt job ar val inte redigt ideal! Men att krama om mamma o alla ar ett maste - telefonen racker inte ibland....inte som situationen ar fortillfallet!

nehe tillbaka till jobbsokanded nU!

xxxxxxx

1 comment:

Jonna walden said...

Hej gumman! Ja tack du vi har med depp vader. Fram med klassiska filmer som dirty dancing mm och mys pysa! Kram