Friday 19 March 2010

Happy Friday!

holallaaa!

vad har jag haft for mej dom senaste dagarna?! hmmm

Forra helgen var himla kul o trevlig. Pa Torsdagen firade vi Ben fran mitt gamla jobb, sa det var puben som gallde. Pa Fredagen hade jag o mitt flatmate Charlotte middag har hemma, gjorde oss iordning och dansade o tontade oss i lagenheten. Efter lite vin o mat stack vi vidare till puben for att mota Amy fran jobbet. Vi skulle hjalpa henne att recruta tjejer till jobbet. sa det blev club for hela slanten. Inte varit o clubat pa ar o dar kandes det som. Sa blev en himla lyckad kvall. Aven om vi 3 tjejer hamnade pa helt olika stallen. Jag bankade mej pa ett bord med gratis drinkar o en massa pojkar haha hade sjukt kul iaf.

Lordagen blev det middag hos Ken o Krillo innan vi drog till svenska puben for schlagerfinalen. aven det blev en helgalen och lyckad kvall! jag ar ett san jakla faghag haha

Sondagen vart jag ganska sa dod - sa det var inte mkt som hande da. Adrian kom over pa kvallen med mat till mej :) bless! sen blev det bara film o mys.

Under veckan har jag sokt en massa jobb osv o stadat o grejat. Finns ju inte sa mkt annat att gora nar man gar hemma. Drog ut alla mina skor fran sko garderoben o back in again. Sa nu ar det sa fint sa fint for mina sma bejbisar! :) snart dax att inskaffa nagra nya tror jag allt! hehe

Onsdagen var det St Patricks day - sa det blev att fira den dagen men min Uncle Martin - jagerboms race...YUK! men kul :)

Fick aven ett trevligt samtal fran ett foretag har i London www.Lbi.com dom vill att jag ska komma in pa intervju nu pa mondag for en roll some " Front of House" wihooooo vore sjukt kul om man kunde fa det jobbet - tror verkligen att det ar en roll som man skulle kunna vaxa o gora natt bra av. sa hall alla tummar o tar for att det gar bra :)

Ikvall ska jag ivag pa en drink med nagra vanner - lite skumpa skulle sitta fint. Vi har haft helt underbart vader dom sista dagarna...sa man har fatt riktiga var kanslor...igar hade vi faktiskt 15 grader :) tank vad lite sol o varme gor for bade kropp o sjal!

Imon bli det bara myskvall hemma med Sarah...lite vin, god mat och en chicflic film oh yes!

nehe nu ska jag gora lite research om foretaget jag ska till pa mondag!

hoppas nu alla har en underbar helg!

puss o kram

No comments: