Tuesday 23 March 2010

Tuesday

dags for lite uppdatering igen kanske hehe

sa helgen som gick var jattebra. Var pa drinkar med Mansoor o Sofie som hjalpt mej med att fa intervjun jag var pa igar. Ater kommer till det. Efter drinkarna dar akte jag o mote upp gamla jobbar kompisar - jeeeez vad dom vart runda under fotterna. Stannade inte dar lange utan akte hem for att ga lite kramar utav Adrian istallet :)

Lordagen blev det frukost pa Starbucks - dar satt vi bara o snacka o njot av var solen! Pa kvallen kom som sagt Sarah over. Vi lagade Fajitas och snackade en jakla massa skit...blev lite mycket vin oxa. tror vi satt o snackade i over 8 timmar om allt o inget ting....helt galet vad vi brudar kan snacka!! haha

Sondagen var det research igen som gallde + att min kara flatmate kom hem fran Sthlm med underbara nyheter - hon fick jobbet hon sokte. Sa det firade vi med hemmagjord Fiskpaj som Bruno ordnade o skumpa!

Igar hade jag min intervju....vet inte alls hur det gick om jag ska var arlig. Dom 2 som intervjuade mej gav inte ivag natt alls....varken om det var bra eller daligt. Dom bara spottade fragor o vantade pa ett svar o sen nickade o sa kom nasta jakla fraga! uscha! Ska fa veta senare nu i veckan om jag kommer att fa komma pa en andra intervju...vilket jag hoppas pa! tror att denna roll skulle vara sjukt kul att gora :)

Ikvall ska jag mote min sota lilla Ollie som snart fyller 21 - jag haller pa att hjalpa honom att fixa en venue for hans fodelsedags party. Sa vi ska ner till en bar/club och testa drinkarna osv ;) hehe dalig anledning for att fa komma ut...men anda en bra en tycker jag allt! Tror my pretty one kommer kora ner o saga hej hej oxa....happy happy!

Ska forsoka lagga in lite bilder har nan dag med!

massa kramar to you folks!

No comments: