Sunday 11 April 2010

.......

Nu borjar jag bli javligt trott pa att inte ha natt jobb! hur faaan finns det folk som faktiskt valjer att ga hemma?? for mej ar det ett stort mysterium! det finns ju verkligen inget kul eller upplyftande alls att gora det! nehe har javlar ska jag ha ett jobb - och det ar fasen snart!!!!!!!

phuuu skont att fa ut lite av den ilskas haha

inte skrivit pa lange....inte gjort sa himla mkt antar jag. traffat vanner, Adrian osv oh joo just de Emma var ju over har i en o halv vecka. var trevligt att se henne tillbaka i London, hon har inte varit har sen hon flyttade for 5 ar sen. galet vad tiden gar fort.

oh jag traffade Adrians tvilling bror for nagra dagar sen.....helt galet sjukt vad lika dom ar! som Jenny sa jag far akta mej sa jag inte lager handen pa fel lar....kan ju bli lite fel da hehe

Hade Ollies 21ars fest igar...blev valdigt lyckat...spenderade £53 pa javla ballonger...det ar helt sjuuukt! aja man fyller bara 21 en gang. Har ar ju 21 som att fylla 20 hemma i sverige.

Idag sov jag ganska lange sen blev det en 2.5 timmes promenad i hyde park och om nan timma blir det bio med Mr Sinatra :) mys mys.

ska ta o kaka lite nu! tjing xxx

No comments: