Wednesday 10 March 2010

second chance

Right Time to give it another go!!!!

Sist jag skrev var i Augusti - vilket nu ar evigheter sen. Men det har funnits reasons for att jag inte skrivit. Som manga vet har det varit mycket den senaste tiden pa hemma fronten - men allt ser mycket ljusare ut och jag tackar alla for allt underbart support!


Sa nu ar det 2010!


Tycker att det har startat ganska sa bra hittills och jag hoppas att det haller i sej verkligen. Visst jag har blivit av med mitt jobb - men jag grater faktiskt inte over det utan ser det som nagot positivt. Det ar dags for mej att gora natt annat, varit pa samma jobb i over 5 ar. Det behovs forandring. Det ar sjukt skramande sa klart....men forhoppningsvis kommer det nagot bra ut av det hela :) Positive thinking is the way forward!



Sa nu sitter jag har hemma och klicka "apply" pa jag vet inte alls vad det ar for jobb haha men men



vad mer har hant?! Nan gor mej glad fortillfallet, vaknar med ett smile o lagger mej med ett smile. Jag gillar! :P



Ska snart ut har i det kalla vadret och ha ett mote med en club/bar. Jag o en van ska eventuellt fixa ett Eurovison event for alla galna bogar vi kanner haha kan nog bli ganska sa kul tror jag allt!


ohh och ikvall ska jag ivag o se Alice In Wonderland woop woop!


blev iaf ett litet inlagg - nu ska jag forsoka halla det uppe lite...som sagt jag ar ju arbetslos sa brist pa tid ar det ju inte precis! lol





over and out!

1 comment:

sandra said...

ja men tjenare emmy! gutt att du kommit i gång, då ger ja dig en uppgift men en gång att fixa till din blogg, ja skickade för ett tag sen ett meddelande där det stod att jag utmanade dig,, gå in på min sida läs min och kopiera den å skrv sen 6 saker om dig sj=)..... gutt då fortsätter ja kolla in här då och då.... kram kram Sandra