Tuesday 7 October 2008

True Colors

Nar jag vaknade idag hade jag denna laten i huvudet med engang - har gatt och nynnat pa den sen klockan 8 idag. http://www.youtube.com/watch?v=1ph7p7DT53Y



Igar kandes det inte som en vanlig dag pa jobbet - eller det var en helt vanlig dag, men det var val kanske jag som inte var som vanligt. Pratade med Sam med engang nar jag kom in och berattade for henne vad som hade hant. Kande att nan pa jobbet var tvungen att veta. Senare pa dagen skulle jag prata med min Production Manager och sa fort han fragar hur det ar med mej och om jag haft en bra helg...borjade jag grata! Men kanns bra att nagra vet och att man far stod har ifran - likadant som man far av er alla dar hemma.



efter jobbet igar gick iallafall jag, Sam, Dave och Ollie pa middag. jattegod mat och lite vin + en MASSA gossip. Nagra grejer som gjorde mej jakligt forbannad pa! Hur kan en av dom "hoga" personerna pa jobbet koka ihop en javla logn efter en 3 veckers semester om att hans morfar ar sjuk och vet inte om han kommer att klara sej...for att mota upp 2 andra fran foretaget pa en "killhelg" i Cannes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! suger gor det! satte en massa andra personer i skiten nar dom stack till Cannes. Inte rattvist och ljuga om att ens familje medlem ar sjuk...usch ne jag fattar inte.

1 comment:

Jenny said...

Jag skickar en till dig inom de närmaste dagarna. En cd-singel alltså. Ta hand om dig! Kramkram