Friday 24 October 2008

Cha Cha Moon and Soho

tjingelingdingeling! How amazing aren't Firdays?! haha

jobbet har rullat pa ganska sa bra idag tycker - sitter och luncha nu. blev en Avocado och Kyckling Baguette from Pret runt hornet...sitter fint gor den :) Ikvall ska Sanna och jag till Cha Cha Moon i Sohohttp://www.timeout.com/london/restaurants/reviews/12519.html - ny nuddle bar/ restaurang som tydligen ska vara ganska sa billigt, vilket passar mej alldeles utmarkt efter som det kniper lite i planboken fram tills tisdag. sucks! Vad hander annars till helgen vet jag inte redigt. Ska val forsoka traffa Krillo pa en kaffe imon och pa kvallen blir jag bankad framfor Tvn for att kolla X Factor - Jag vet jag er en javla X factor GEEEEEEK! Sondag om det ar fint ar jag sugen pa att dra ut och aka rollerblades i Hyde Park :) inte hant pa att tag och det ar jakligt kul + dags att rora lite pa sej igen.

Hmm vilken dag ar det man staller om klockan? Lordag eller Sondag vid midnatt?????????? uscha nu kommer morkret verkligen. Gillar inte det - kanns som man inte far ut natt av dagen alls. Gar upp nar det ar morkt och gar hem nar det morkt. Nee me don't like at all. Fast visst kan det vara skont oxa att slippa det dar " maste ut och ta vara pa vadret" nu kan man faktiskt med gatt samvete bara ga hem och just gora inget alls utan att kolla pa Tv och mysa.

Maste dra! xxxx

No comments: