Wednesday 29 October 2008

Snow Snow Snow

Igar efter jobbet akte jag bara hem och lagade mat, Lax, ris och broccoli blev det. Sen skulle jag ringt Emmapemma - men Carey ringde nar jag at och var lessen, sa var tvungen att sticka over till henne en snabbis. Hon var ok...typ!

val hemma igen hjalpte Kat mej att valja klader for ikvall launchar vi att vi har fatt en ny kanal for Babestation ;) Sa det blir party pa Maya (http://www.mayalondon.com/), vi ska ta oss dit med en taklos London Bus genom Regent Street, Oxford Street och ner till Piccadilly Circus och sen rakt in i Soho vimlet till Cluben. Ar faktiskt inte jattesugen pa varken det ena eller det tredje. Men mina managers vill att jag ska dit och traffa folket jag faktiskt betalar - inte for att jag aldrig har gjort det innan hehe, men bra att ha en bra kontakt med dom man jobbar med. Kommer inte att bli en sen kvall for mej iaf.

Efter massa rotande i allas garderober och ett javla bytande fram o tillbaka - hittade vi vad vi tyckte blev best, Svarta slim Jeans, svart top med en stor vit/parl roset dar fram och svarta/rockchic ankle boots. Simple but casual hot! haha - ska se om jag kan fixa bild sen kanske ;)


Nu var det dags for te och mys fram for tvn! val uppkurade fram for tvn sa fick vi se att det snoande...JA ni laste ratt, SNO!!!!! helt sjukt, och det var inte lite det snoade heller, redigt la sej och var kvar pa vissa stallen idag pa morgonen, bilar och bussar korde fortfarande omkring med sno pa taken! Aven att det var helt sjukt - var det himla mysigt :)

1 comment:

Unknown said...

Hehe visst är han! Varje dag gör han ett nytt framsteg och varje gång får jag tårat i ögonen! *Fjant mamma som man är*

Hos oss snöade också...tråkigt tycker jag även om det är mysigt på sitt vis! Men här försvann det lika snabbt som den kom! Hur är läget annars? Vad jobbar du med? Många kramar Mikaela Kronberg