Thursday 23 October 2008

Buses, Red Wine and Tears




Helvetesdag jag hade igar pa bade jobb och hemma! uscha pa jobbet gick allt bara imot mej..eller vanta nu det borjade ta mej faan hemma! vaknar av att "tuffe" (min sota gosehund) trillar ner precis pa mitt vattenglas som krossas och forstas med vatten jag inte drukit under nattan (vilket jag aldrig gor) va fan ska jag ha vatten vid sangen for?!?! Sa det var bara upp och torka och rota fram dammsugaren sisadar vid 6 pa morgonen. ingen ide att somna om dar inte. sa mos bara lite i sangen ett tag. Borjade gora mej iordning och kande att det blir nog en bra dag iaf....sa ska man aldrig tanka! stod och vantade pa bussen, maste pa pekas att jag hade gott om tid! efter ca 20min och fortfarande igen buss javel borjar jag inse att jag kommer att bli sen. Sa jag star kvar 10min till mumlar en massa skit om bussar lite tyst for mej sjalv och bestammer jag ska ta och ga ner till Edgware Road station i stallet for dar finns det 3 bussar som gar mot jobbet. sa fort jag har gatt tror ni inte buss satan kor forbi mej!!!!! Det var bara att ga vidare. Val framme vid nasta buss stop kommer bussen ganska sa fort. pustar ut nar jag ar pa bussen - skulle jag inte gjort....for vi fasnar i traffik stop!!!! Sa en resa som oftast brukar vara 20-25min dorr till dorr, var nu denna javla morgon 1 timme 30min - hade gatt fortare for mej att bara ga till jobbet.

Som sagt nu var jag iaf pa jobbet - men hade hellre fan bara skitit i det totalt! inget gick som jag ville, forsokte losa ett problem och kandes som det bara blev 10 ganger varre. mina olika hogar med grejer bara vaxte och vaxte under dan. Vet inte vart jag ska borja?!!! sitter bara och glor pa dom just nu (hence why im updating the blog).


Iaf vid halv 6 bestamde jag mej for att lamna HellCast!!! och ga hem for att traffa Sue och Kat pa en drink. Kommer hem och alla 3 tjejerna ar hemma, Sanna och Sue hade vart pa Ikea :) Iaf vet inte hur det borjar men Sanna o Sue borjar braka och skrika pa varandra inne i koket (inget ovanligt) slutar med Sue sticker och Sanna star kvar och diskar. Kat sticker efter Sue, jag gar och ska prata med Sanna, lillasnuttan hon var sa lessen. anyway Sanna sticker ivag pa fotboll och jag hoppar ut for att traffa Sue vid The Union pa ett glas rott. Blir en massa snack om vad som precis har hant bla bla bla blaaa blir ett glas rott till och en jakla massa cigg, bestammer oss for att ata - Kat joina oss. Blir ett glas rott till...sen bestammer vi oss for att en flaska blir ju billigare - sa det blir inkopt. nagra cigg till och en flaska rott som ar slut. Sticker vi hem. Val hemma och lite runda under fotterna tappar Sue sitt bank kort bakom sangen nanstans - vilket vi forsoker hitta, sa vi stokar o bokar ganska mkt i rummet nar Sanna kommer hem. Arg som ett javla bi blev hon!!! Sue borjar grata, Sanna grater, Kat grater och Jag grater....oj sa fel allt bara kan bli ibland. Blev en gruppkram tillslut =)


och kvallen avslutades med det forsta avsnitten av nya Desperate Housewifes...WOW shit sager jag bara!!!!!

3 comments:

Jenny said...

Hehe, gumms! Ibland behöver man bara gråta:) Kramkram

Anonymous said...

haha funnybunny juuu :D

Unknown said...

Hej Tjejen! Jag som brukar kolla in på din förra blogg....hehe Kul att någon läser min blogg =) Här ät allt bara bra och lillen växer så fort, nästan lite för fort...tycker jag =P Det tycker jag vi ska göra...hade varit jätte kul att få prata och få höra hur du ha det eftersom du verkar trivas som fisken i vattnet i England =) Ta hand om dig så får vi höras när det börjar närma sig! Många Kramar till dig