Tuesday 21 October 2008

Rubbish!

I Know.....jag ar fan skit dalig pa att blogga nu. Maste ta tag i det igen assa. Men min laptop har inte funkat som den ska over helgen - och just nu sitter jag i jamnte den nar det blir rensad pa allt och da menar jag verkligen ALLT som finns pa den. Den kommer att vara helt clean som nar man startar den for forsta gangen. Kommer att forlora en del kort osv som jag haft pa den....kanns lite trakigit -men forhoppningsvis ar dom flesta pa Ansiktsboken iaf :) eller sa har syskonen dom. hehe vill bara att den ska funka igen. konstigt att man kan kanna sej sa handikappad utan sin laptop!


I gar var jag och gjorde en massa jakla tester pa mina ogon, 13 for att vara exakt. Alla dessa tester jag gjorde var for att kolla om jag kan ha mina ogon laser behandlade - vilket jag kunde :D kanns skont att veta att man kan fixa till dom. Men ACK vad dyrt det ar £2500-3000 lite saftigt - sa maste ges betanke tid det har. Och sa har sag mina ogon ut nar jag kom hem - har aldrig sett sanna har stora pupiler nan gang i hela mitt live + att detta kort ar taget nar med blixeten, sa ni kan ju bara tanka hur stora dom va!!! uscha ser ackligt ut. Var halv blind i flera timmar - sa jag gick o la mej o sov. var redigt skont faktiskt.
updaterar mer hemma - om min laptop funkar :) maste fortsatta med jobbet lite nu. pust suger gor det!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxx

1 comment:

Jenny said...

Haha, du ser helt freakisch ut:) Puss puss stumpan