Tuesday 14 October 2008

Time Just Fly..

oj kan inte fatta hur lange sen det var jag bloggade. Har varit mycket i huvudet den senaste tiden...mycket som fortfarande ar kvar oxa.

I helgen gjorde inte jag sa mycket. Hade nagra drinkar i Camden med flickorna fran lagenheten + en jakla massa andra. var sa grymt trott att jag satt o gaspade igenom stora delar av kvallen, sa det slutade med att jag avvek fran utgang o akte hem. Lordagen vaknade jag upp o kande mej prima medans dom andra lag har o madde skit. mohahaa. sa jag traskade ut pa en promendad i det skona hostvadret, blev en runda till St Johns Wood - sa fint dar. Fick tag pa en latte o satte mej i solen i var lilla park o laste. efter 2 timmar natt blev det mat shopping o sen tillbaka hem. Pa kvallen ko Karin , Krillo o Ken over for att kolla X Factor. blev klart ett glas vin pa det med. http://www.youtube.com/watch?v=5tAHR4fMskk helt klart bast! alskar hennes rost verkligen.
Sondagen sag lite ut som lordag - njot av det finna vadret.

Ny vecka - och redan snart pa den 3dje dagen...fy fan vad dagarna gar fort!!!!

na nu ska jag kolla tv.

No comments: