Friday 8 May 2009

Rainy Morning

Sovit konstigt i natt. Sovit en timme dit och en timme dit. Dromt en massa konstiga saker oxa som gor att man vaknar och har en obehaglig kansla i kroppen. Har det varit fullmane???

Dagen blir ju inte battre av att det regnar och ar redigt gratt och ruggigt idag - inte alls fredags vader som gor en glad. och toppen denna morgonen var nar jag gick till bussen utan PARAPLY!!! och missar busshelvetet precis, star lixom och banka pa dorren men inte fan oppnar busschafforen...vad ar hans problem?! Nasta gang ar det han som star utanfor i regnet och inte fa en buss. Iaf sa kom jag inte med. Fick snallt vanta pa nasta och nar jag star dar sa kommer jag pa att jag glomt bade min jobb och privat mobile!!!!!! Sa jag fick snabbt som sjutton springa tillbaka till lagenheten (maste tillagas att det var i highheels!) for utan 2 mobiler en hel dag funkar inte. Val hemma igen slangde jag pa mej ett pa platta skor och kutade tillbaka ut i regnet. Nar jag kom pa bussen var den proppfull. USCH!

Men vad dagen kan andras fort - Nar jag kom till jobbet star det en kaffe pa mittskrivbord fran min underbara Uncle Martin :) Dar var min dag raddad! Sa nu smaskar jag i mej cornflakes, latte och blabar :)





tjing!

No comments: