Tuesday 12 May 2009

La Voix....


Nu bar det snart av till Svenska puben for att heja pa Marlena. Vet i sjutton om det kommer att ga vagen. Manga sager att det ar bra att vi har skickat henne for att det ar natt annorlunda och inte det samma gamla schlagertjatet vi kort i sa manga ar. Haller absolut med om att det ar kul med natt nu. Men nu undrar jag bara om det kanske ar lite FOR annorlunda med en skrikande disco transvestit som har rokt pa?! Assa jag maste val vara arlig och saga att jag tycker laten ar helt OK - o klart jag redan haft en massa roliga galna kvallar med mina schlagerbogar har runt om. Sjalv statt dar och forsokt att sjunga opera och overrosta alla andra men min ljuva stamma och visst fasen har det varit ett jakla drag pa laten. Men ja vi far helt enkelt snart veta om det gar vagen for Sweden or if it will be null points!


La Voix!

1 comment:

Jenny said...

D gick vägen:) Vågade knappt hoppas. Puss