Thursday 14 May 2009

Can Buzz Me in Ploise?!

Jag ar trott, seg, uttrakad och fryser. Sitter precis vid fonstret pa pylsad med en massa klader och far inte stanga fonstret for att alla andra ar varma. Men lilla jag har ju inte mer klader att ta mej...sa jag far helt enkelt frysa. Antar kanske att om jag fryser sa haller det mej iaf vaken :)

Igar efter jobbet gjorde jag inte mkt akte bara hem och uppdaterade mej vad som hande hant pa ansikts boken och lite bloggar. Var jakligt trott igar med - helgen och borjan av veckan har tagit koll pa mej!! Sa jag slocknade ganska tidigt. Eller jag gjorde det tills Kat ringer pa dorren och vill bli inslappt upp i lagenheten! Dar var det kort for mej att somna om igen.

Hon fyllertrippar omkring "tyst" i lagenheten (du vet som man gor nar man ar lite pa lyset och tror att man ar tyst som en mus - men istallet later som en javla elefant").

Hon ska gora toastat brod, kanner lukten att hon brant toasten men ska ha smor och ost pa iaf. Rotar omkring i kylskapet. "krask, krask" Forsta smakbiten pa den svart-genom-branda- brod biten mmmmm! nastan sa jag bli lite avundsjuk :)

Nu vill hon vara duktig och diska upp efter sej. plask, skramel,plask, skramel, plask, plask KLART!

Fyllertrippar tillbaka till sitt rum men en small i dorren. Antligen hinner jag tanka nu deckar hon! Ett tu tre sa dras dorren upp med en small - nej nej hon maste ju duscha innan hon kan laga sej. Fyllertrippar in till badrummet. Det var en javla lang dusch hon hade!

In tillbaka till rummet, ut och kissa! Maste fona haret oxa innan man kan sova ju! "fone, fone, fone, fone, fone"

Vet i fan vad hon gjorde har efter, men det blev en duns och brak - lat som att hon trillade in i garderoben. Orkade inte bry mej - -for tyst blev det iaf och jag kunde antligen somna om igen!!!!

1 comment:

Marie said...

hahaha...rolig tjej det där :) haha..fan emmy jag vill till dig NUUUUU =) puss babe