Monday 25 May 2009

I don't know what to say

Nu har det varit ett blogg gap igen ja. Men ska inte be om ursakt for att det inte varit natt inlagg pa ett tag. Ar bara att acceptera att min blogg ar i perioder.

Idag ar det bank holiday har (rod dag) sa idag slappar jag bara framfor tvn....sa harligt. I fredags traffade jag Peter Pan i Camden pa lite drinkar - slutade med att vi stod och dansar pa en club till 4 pa morgonen. Vaknade upp pa lordagen med make up och massa harnalar i huvudet. Inte nice assa.

Hade min forsta frukost pa balkongen - satt dar och mos ett litet tag. Sen vad det bara att hoppa i duschen for en eftermiddag i Primrose hill. Det ar nog den finaste parken har i London. Ligger pa en liten kulle mitt i mot London Zoo. Har blev det rose vin och en massa kubb spelande. Aven ett litet etempt till kullebytt (UPHILL). Efter flera timmar i solen drog vi vidare till Heaven dar det blev ennu en kvall med en massa dans och ranglade hem vid 4 tiden.

Min sondags morgon sag i stort sett ut som Lordagen - dock blev det lite fler timmar pa balkongen hehe. Pa kvallen blev det middag med Ken och Krillo.

och som sagt idag har jag inte mkt planerat....maste stada lagenheten, men orkar inte ens ta tag i det. PUST

Oh well nu ska jag kolla pa The Hills...ska lagga upp bilder fran helgen nan dag oxa. x

No comments: