Wednesday 27 May 2009

Football Night

Ikvall ar det fotboll Man United/Barcelorna - inte for att jag ar natt storre fan av nagot av lagen eller fotboll for den delen :) Men killarna fran jobbet ska ner och kolla sa blir nog att jag hanger med dom en svang.
Om jag orkar vill saga. Ar ganska sa trott - sovit oroligt inatt. Ni vet nar man bara sover en timme sen vaknar man, somnar igen och vaknar ja ni kan sjalva grejen.

Igar efter jobbet traffade jag upp Carly och Charlotte som avslutade sina 3 ar pa Uni. Dom hade firat sen klockan 12.30 nar dom var klara med sina exams. Sa lite bra i gasen var dom allt. Jag hade bara lite mat och ett glas vin, sen drog jag vidare hem (duktig). Tydligen hade dom gatt vidare till nan club haha att dom pallade fattar jag inte.

Nu ar snart Maj manad tagit slut - kan inte fatta detta. Kanns som Maj inte enns hunnit borja forrens det ar over igen. Inte sjutton gick tiden sa har fort nar man var liten???


No comments: