Tuesday 3 March 2009

Orgasm

helgen var jattemysig - med en massa god mat, vin, shopping, galna utekvallar, mer shopping, bakis frukost. och jattetrevligt sallskap.

ska ta och ladda upp kort pa mina nya skor jag kopte i helgen. jag har ett sko problem. 5 par blev det! maste snart gora min sko garderob storre :S Men det finns bara sa mkt fina skor dar ute sa man blir ju alldeles till sej. Sko-Orgams hade jag ett X antal ganger denna helgen ;) anda orgams jag far njuta av!!

pratat med lillsyrran pa msn idag - var lange sen. saknar Little Ant, Daddy Longleg jobbar kvall denna veckan sa ska se om jag kan fa tag pa henne under dan imon :) Saknar dom dar tva galna toserna javligt mycket.

Blev 1 timmes prat med mor min - inte heller horts pa lange, varit mycket bade har i London och for mor o far med flytten. Va jattekul att prata - som vanligt :) lovar att jag ska bli battre pa att hora av mej.

yuk det ar varsta regn stormen ikvall. ruggigt!

Snart aker jag till Sara i Sthlm - ska bli saaa kul saknar dej henne med en javla massa. gud vad jag saknar folk idag. Min mens ar pa vag! sitter har och tryckt i mej en javla massa choklad och annat skit, sa jag kanner mej som en uppstoppad javla gris. Ganska trivsamt! haha Kissnodig och roksugen ar jag oxa. Shit detta betydder att jag maste resa mej upp fran min sang. Vilka problem man kan ha.

Tjing! nu kissar jag snart pa mej

ska ta och kolla pa mina skor en gang till idag ;)

1 comment:

Jenny said...

Vill me köpa massa skor jue:) Köpt tre par de senaste veckorna...så det får väl duga. Vi får ta o höras nån dag, är typ aldrig inne på msn längre. Bara facebook. Men imon ska jag se till att logga in på msnså kan vi snackas lite. Saknar dig! Pusspuss