Wednesday 4 March 2009

Skinny Chai Latte

gasp gasp vad man kan vara trott av inte gora natt. Jobbet har gott himla bra idag - ligger fore i min planering med en heldag :) "touch wood" att det rinner pa lika bra resten av veckan. denna veckan har forsvunnit i en valdans fart tycker jag. Redan onsdag och Despo kvall :) inte fel alls.

Imon tror jag att det blir lite film kvall med Charlotte har hemma i lagenheten. ska bli mysigt. Pa fredag bar det av till Peckham i dom morka trakterna till Karin o Jonas. och lordagen blir det nog en trip ner till Harcourt Arms oxa kand som "svenska puben" dar svenskar kan fa kanna oss typiskt svenska med schlager, is hockey, os och all annan javla sport som inte svenskar kan vara utan. jag lyckas ta mej dit under schlager perioden med min kara schlager bogar :)

sondag hoppas jag pa fint vader sa jag kan ta min bok och en Skinny Chai latte fran starbucks (min nya favorit) och satta mej i Regents Park och bara mysa. hoppas bara han dar uppe tycker att vi for tjanar lite varmare vader efter regnstormen igar och sno som faktiskt kom lite idag. Inget som stannade kvar, men vit foll fran himlen. Nehe tycker det far vara slut pa det nu. Nu vill vi ha var!!! HOR DU DET?!
tog bilder pa mina skor - inte varldens basta but hey what can you do ;)

2 comments:

Jenny said...

Mi lajki vilka fina skor...men att du kan gå i sånna klackar! Pusspuss gummsan

Unknown said...

Hej!

Han växer så man själv inte hänger med! Vet inte var tiden tar vägen =)

Huset ligger in the city och gatan heter tror jag tjärdalsvägen och är byggt 1990. En hörn tomt! Jätte fint!

Hur är allt med dig? KRAM