Wednesday 25 February 2009

blir inget Ping Pong ikvall - Johanna missade sitt flyg fran Kopenham :( sa hon fick boka om till flyget efter, vilket gor att hon inte kommer hem till mej forrens vid Midnatt. Sa det blir bara hem och kaka och leka med vart internet som superduper Sue fixad i natt! me love her :)))

Desperate Housewives setts igang igen idag. sa blir att kolla det medans jag invantar Johanna. Glad att hon kunde boka om iaf! :) sa det blir en mysig helg iaf.

sitter och bara raknar minuterna nu tills jag fa ga hem. SEEEEGT!!!!!!!

2 comments:

Anonymous said...

Hej! användarnamnet till min blogg är linda och lösenordet är junior! Hur har du det där borta i london?

Anonymous said...

Skönt att du trivs! Ja tiden går läskigt fort tycker jag. Svårt att fatta själv att man köpt hus och ska bilda familj :) Riktigt kul att jag och elin ska ha barn samtidigt också:)

Men hur går det för dig då? Har för mig att du jobbade på nåt kontor? Träffar du någon?

kram!