Friday 20 March 2009

Lovely Sunshine

men tjenare vad det ska vara svart att uppdatera har da?! Hoppas pa att det blir lite battre snart jag far wireless internet pa ett USB stick :) da blir det att ta min lilla Laptop (Delli - som den sa sott har blivit dopt till) och uppdatera i var solen i nan harlig park.

vad har nu hant dom senaste dagarna? Forra helgen tog jag en tripp over till Stockholm over Melodifestivalen. Var en himla rolig helg med Sara, Nina, Johanna och all mina gays har fran London. Ska uppdatera med lite bilder senare. Sitter fortillfallet pa jobbet och orkar inte jobbar haha.

Var solen ar har nu, det gor mej sa lycklig! haft runt 13-15 Grader den senaste veckan. I mondags sa mote jag upp Krillo efter jobbet pa en drink nere i Soho. Tog sitta-ute-oskulden for detta aret! Tisdags var det St Patricks day som firades med "Uncle Martin" och ganget fran jobbet. Onsdags var det bara hem o slappa efter jobbet. Igar sa blev det en runda till The Masons Arms pa ett mote efter jobbet. BAH sa ikvall blir det bara att aka hem och forsoka fixa var javla skit telefone som inte har nan dialing tone igen!!! det gor mej helt galen.

Imon ska jag pa fodelsedags pic nic i Regents Park pa dagen. Ska bli himla mysigt att sitta i solen och dricka ett glas vin. Mycket mer an sa har har jag inte planerat.

ohhh jo jag och Charlotte hade en kaffe i Onsdags pa Scandinavien Kitchen och blev da fragade om vi kunde stalla upp pa nagra kort at dom. London Lite skulle komma dit och gora ett reportag. Sa nu kommer vi att vara med i denna tidningen pa Onsdag! My claim to fame ;)

nehe ska val kanske dra mej hem snart - dom flesta har dragit fran kontoret iaf. HAPPY DAYS!

No comments: