Friday 24 April 2009

Vertigo 42

Idag ar det fredag och jag ar pa lika bra humor som jag varit hela veckan lang. SA UNDERBART!!! Nu raknar jag bara timmarna tills jag far sticka fran jobbet :P

Ikvall ska jag med Krillo och Ken + Krillos bror och tjej+kusin till en skumpa bar som ligger pa 42ndre vaningen med stora glassfonster runt hela baren. Ar en helt amazing view over London. Det ar tider som den som man blir stolt over vart man bor :) Nu narmar det sej snart 5ar !!

Imon kvall blir det en favorit i repris. Ylva och jag drar ut till Vendome for andra helgen i rad. Shit vad jag har glomt bort vad kul det ar att fa "dolla" upp sej och ga ut o dricka goda drinka och bara dansa en massa :) thihii

Sondag ar det inte mycket planerat men ar det fint sa kanske man ligger bakis i parken o steker sej lite.

Bah fortfarande 1.5 timme kvar pa jobbet!