Sunday 19 April 2009

Come Dine With Me

annu en helg har gatt - det ar inte klok vad tiden bara rinner ivag. Blir nastan stressad! Vad har jag nu hittat pa i helgen?

Fredagen som sagt var jag och traffade Peter nere i Soho pa nagra drinkar pa ett av mina favvo stallen i London. Det ligger mitt pa "bog gatan" Old Compton Street. http://www.bohemekitchen.co.uk/restaurants.php?r=BKB#1***1 Har brukar det bli manga besok under sommaren. Sitta pa uteserveringen och kolla folk och dricka ett glas rose och kaka mussler! I fredags var det tyvarr sa jakla daligt vader sa Peter och jag stannade bara dar en snabbis for att leta efter natt lite lugnare stalle med mindre folk. SHIIT det ar ju varsta granny varningen!

Lordagen vaknade jag upp utan nan bakis kansla - sa harligt! inte ofta man gor det pa en lordag :) Tog det ganska sa lungt pa morgonen, pysslade bara har hemma lite. Sen pa eftermiddagen mote jag upp Ylva for en liten shoppingtur. Blev ett par skor, svarta haram mysbyxer, nya svarta leggings, mascara, concealer och sen vaska. Efter shoppingen blev det en Mocha Frappocino i parken bakom Oxford street.
Bar ivag hemmat for att hamta grejer och sen ta sej till Balham vart Ylva ar kattvakt. Dar blev det ostbricka, vin, loshar, smink, hairspray, losogonfransar, klanning, killer heals, vin, singstar, kort och en jakla massa skratt. Sen bar det av till Vendome Club i Mayfair. :) hade en jattejattekul kvall. http://vendomemayfair.com/
Idag har det varit stralande solsken - sa det har blivit promenad och kaffe i solen. Och nu har jag kollat klart pa 5 avsnitt av "Come Dine With Me" Dar 5 framlingar lagar middag och sedan rostar man pa mat och hosting. Gillar jag :) Ar sa jag ar redigt hungrig nu faktiskt.

1 comment:

Jenny said...

Det programmet har vi här hemma me du:) Halv åtta hos mig heter det då:) Pussipuss