Friday 17 April 2009

OH GOD!!!

jag maste vara den samstaste pa att blogga!!! varfor huh?! fattar inte, menar jag sitter vid en dator 24/7. Men inte kan jag ta mej 5min att blogga lite.

Har jag inget att blogga om trors? Jo visst har jag det - det hander ju saker hela tiden, fast kanske inte natt som roar nagon annan? pust!

Iallafall sa kom pasken och pasken gick ganska sa fort. Vi hade sjukt trakigt vader har i London. Men gick att hitta pa grejer iallafall.

Det blev puben en snabbis efter jobbet pa torsdagen. Traffade aven upp men min underbaraste pojkvan Krillo! (och jag onskar kanske att han var min pojkvan ;) - men far nu snallt exceptera att han vill ha snopp och kommer alltid vilja ha snopp).

Fredag blev det promenad och utekvalle med Victor o Steven...sa kul man kan ha att dansa i flera timmar.

Lordagen akte jag till min favvo Charlotte i Richmond och gick till Starbucks o tjatade - sen vidare till hennes syrras lagenhet for att tjata mera och dricka mer kaffe och kolla Grey's Anatomy. Pa kvallen blev jag bjuden pa pask middag hos inga mindre an det snart "gifta" paret Ken och Krillo. Blev gott mexicansk mat och en massa drinkar och Wii spelande. Fy fan vad man ar bra pa bowling (synd att man inte ar det i verkligenheten med hehe).

Sondagen var jag ganska seg sa var inte manga knop.

Mandagen varstade jag mitt rum - sa harligt! och sen lyckades jag bli sjuk oxa...spydde och hade mej hela natten lang. Sa det blev ingen jobb for mej tis och onsdagen. Redig kort vecka for min del. Var fasen sa att jag saknade jobbet nar jag kommer in har igar.....konstig man ar?!

I kvall ska jag traffa min van Peter nere i Soho pa vin och lite mussler. hoppas min mage tal det bara :S. Vadret suger idag med!!! gah nar faaan ska vi fa var?!

ha en trevlig helg alla! puss

1 comment:

Jenny said...

Ett efterlängtat inlägg:) Pusspuss