Wednesday 22 April 2009

Love You Always and Forever!!

Kanner mej pa jattebra och harligt humor just nu. Kanns som att det var ett tag sen. Det ar inte klokt vad solen och varmen kan gora att man mar sa himla mycket battre. Allt kanns bra! Jobbet ar kul, att ga pa stan och INTE kunna shoppa natt, skit tv pa kvallarna, att mitt rum ser ut som faaan, att jag slag i min lill ta imorgonen va fan tillomed kul!!! haha Ja allt ar faktiskt fantastiskt :)

Att man fick se en underbart fin bild pa sin gravida kompis hemma i Sverige har bara gjort att idag sa himla mycket battre! Blev helt rord nar jag sag bilden, sa fint gravid! Langtar verkligen till att fa komma hem och krama och gosa med "Lillskrutten". Ar sa glad for henne och onskar dej Elin allt gott i framtiden och din nya egna lilla familj! Love you always and forever!! <3 (sitter och ar helt rord nu) Lipsill man har blivit pa aldre dar ;)

1 comment:

Elin said...

Åh så söt du är vännen. tack för dom fina raderna:-D ska bli så kul att träffa dig igen när du kommer hem..då kommer jag och min lilla bebis upp till Nybro o säger hej!
saknar dig vännen.. puss