Saturday 29 November 2008

Halo

Igar blev det puben efter jobbet med min pojkar. vart inte dar nan langre tid utan drog mej vidare till Enclave i Soho for att traffa mina andra pojkar...alla schlager bogar ar detta. tror det var jag och en eller 2 andra tjejer resten schlagerbogar. Det blev en massa dans..dans dans dans. vet inte vart tiden tog vagen helt plotsligt var klockan 3. Har alltid lika kul med dom :)

Nar jag skulle ta en taxi hem sa bestaller vakten en at mej + en annan kille som skulle samma halla. Allt verkar bra osv och vi hoppar in i taxin. Val inne i taxin borjar gubbjavlen snacka om att han inte kan gora tva stopp for att han visste inte det innan, nar vi bokade. Detta ar nar han redan har kort en bit. Vi forsoker forklara for honom att det inte ar nan omvag utan att det ar bara att slappa honom vid en vag kant osv. Tror vi har fattGubbjavlen att fatta - men inte! istallet hoger han priset fran £15 till £20 + att han vill att vi ska betala "upfront"!!! pa vilket jag blir vansning och sager att det ar det mest korkade jag nogonsin har hort fran en taxigubbe. Vem fan betalar en taxi innan man blivit tagen dit man vill?! helt sjuk!! anyway. Han borjar skrika att han ska ta oss tillbaka till cluben om vi inte betalar. vi skriker tillbaka "GO AHEAD - TAKE US BACK...RATHER THAT THEN STAY IN THIS BLOODY TAXI WITH YOU!". Sa han borjar vanda om till cluben. Men nar vi kommer till ett rod ljus sa kollar vi pa varandra. "ett tva tre" och vi stack! haha snabbt som fan fick vi tag pa en vanlig engelsk taxi och antligen var vi pa vag hem =) resan hem slutade tillomed billigare med en vanlig "blackcab" £14 what a bargin hey!! haha

Sa idag var min plan att ga till Primark en svang - men har inte orkat ta tag i det faktiskt. Kommer vara as mycket folk och kanner att idag ar det inte redigt en dag for mej att armbaga mej fram till kladerna. blir kanske en svang i veckan/ eller maste!!! iaf nasta helg. Kan inte imon for da ska har julstadas och advent pyntats, tror tillomed att vi kommer plocka fram lite jul grejer. Jag vet mamma att det ar tidigt =) men lite julmys maste jag far innan jag kommer till Sverige hehe.

Ikvall bar det av till Clapham Common for tjej och X factor kvall. Ser jag framimot. Britney Spears team ikvall och framtrandande fran henne. Spannande. Borjar bli lite rastlos har hemma sa tror att jag ska gora lite kak o sen kolla sista avsnittet at The Westwing sa jag kan ge tillbaka det till Charlotte ikvall. klyftigt tankt.

hejs svejs

ooo http://uk.youtube.com/watch?v=sPD4Ms9R3UM Beyonce's nya. Himla bra. Dock inte nar Paresh sjunger den sisadar 800 ganger pa en dag och han kan typ bara en mening! GAH bara en liten parantes ;)

No comments: