Tuesday 9 December 2008

Broken Strings

idag har man varit hemma. satt och kampade mej igenom jobbet igar. en massa tabletter ucshabuscha kom sen hem och at soppa och tog "nightnurse" o hoppade i sangen. Tror jag somnade innan jag la huvudet pa kudden. dock vaknat manga ganger under natten och fryst o skakat som ett lov, till att sen svettas som bara den. Sa jag bestamde mej idag att det var lika bra att vara hemma idag.
I fredags hade jag en sjukt rolig kvall pa puben med pojkarna och kara Charlotte :) kandes som for pa vara galna kvallar. Det basta nar man ar ute och lite onykter ar nog att man tycker att allt later som en toppen ide och bra plan + att man tror att man kommer att ma toppen. Sa var det for Charlotte denna kvallen " jag lovar lovar lovar att jag kommer imon pa Susies party" haha sa sot - blev inte sa tyvarr nan madde daligt pa lordagen ;)
Lordagen borjade iaf med att jag vaknar upp klockan 8....klockan 8!! vad ar det for problem med mej assa. blev en tvatt och lite plock i rummet. Min tanke var att jag skulle ner till Oxford Street och fixa julklapparna - det drar ju ihop sej nu. Men slutade med att vi fran lagenheten gick ner till Hyde Park till "Winter wonderland" var super mysigt att traska omkring dar i solen och lyssna pa julmusik och dricka mulled wine :) nar vi inte langre kande vara fotter bar det tillbaka hem for att spela lite Wii, kaka och gora oss i ordning for Susies b'day party. blev jattelyckat att hade en sjukt kul kvall!!!


min sjuka borjade pa sondagen. var val sakert blandad med bakfylla oxa. sa sondagen blev det bara repris av X factor.
just nu ligger jag i sangen och kanner mej lite hungrig men ar inte sugen pa natt alls. borde val kanske ata dock hmmmm ska lyssna pa denna laten medans jag bestammer mej for vad jag ska ata http://uk.youtube.com/watch?v=aluwpslpygQ
xxx

No comments: