Thursday 6 November 2008

In Agony

slog precis i min lill ta i sangen - fy faaan vad det gor ont att gora det. Skriker ratt utan varanda gang jag gor det, vilket hander ganska ofta inne i mitt rum. maste va natt mer rummet att gora - for jag ar inte klantig av mej ;)

men som sagt jag har nu krypit ner i sangen och ligger o kollar pa Katie and Peter Andre's "the next chapter" haha dom ar faktiskt himla sota och roliga. Ett harligt par pa sitt egna lilla speciella sett hehe.

ohh mitt "p" pa laptopen ar helt fucked up - maste typ trycka sten hart pa det. och "p"ar ju natt man anvander hela tiden typ. jaa see 8 ganger bara pa den meningen + ett extra precis nu, och nu aaaaaa maste sluta :)

Snart landar Barbro - Babsan - Sara Fredrikson i London igen, ska bli sa himla kul att traffa henne igen. Sa blir full fart till helgen...men ska bara bli kul. vilket jag redan sagt. uscha jag ar sa trott sa nu kommer bara allt jag tanker ner skrivet. Ett litet luddigt inlagg med andra ord.

Nasta Onsdag kommer mamma och Val langtar som bara den tills dess. Behover en stor kram fran mamma, har behovet det ett ganska bra tag nu. Och ska bli sa skont att kunna ge henne en oxa, tror hon behover en oxa nu med allt stok o bok som hander. Och Val har jag inte sett pa sa LANGE sa en bamse kram till henne blir det. Kanns som det kommer att bli ett ganska sa rorande forsta mote - fast pa ett bra sett. Does it makes sense?

Nu ska jag fylla pa min "hotwater bottle" och krypa till kojs. Up bright and early tomorrow!

No comments: