Wednesday 26 November 2008

Society


Det ar en lang dag idag for nan konstig anledning...orkar inte redigt ta tag i natt har pa jobbet idag. Sitter lixom bara och kolla pa mina papper och hogar. Kanske inte det basta, dom kommer ju inte att bli klara pa det sattet precis!


I mandags kvall bjod vart Taxi Bolag har pa jobbet ut nagra pa Jul Middag (vilket dom gor varje ar). Hade totalt glomt bort att det var och kande inte det minsta for att sista och vara social och trevlig, skratta at daliga skamt...och skamt jag inte forstar kanske jag ska skriva ;) Men iallafall det var bara att le och se snall och trevlig ut och ga dit. Maten maste jag saga var helt perfecto, gillar nar man gar pa bra stallen och det ar betalt. Smakar sa himla mycket battre da, slipper ha den dar angesten - "att shit nu betalade jag precis £50 for mat jag fan kan gora hemma"...eller ga till McDonkan. Fast inte varit dar pa laaaange hehe.


Igar rullade dagen pa ganska sa bra tyckte jag. Var pa bra humor - kom hem och stadade rummet och tvattade, sen mos jag bara framfor tvn och surfade pa internet. Fixade inbjudan till "bowlingfesten" den 19Dec. Ser verkligen fram imot den kvallen. tror det kommer kunna bli riktigt roligt!


och som sagt nu sitter jag har pa jobbet och gor NADA!!! Ikvall ska Charlotte och jag ga pa ett gig har runt jobbet, tror det var nan hon kande eller natt sant dar. Kul tror jag det blir iallafall.


Kollat runt pa youtube och hittade denna laten http://uk.youtube.com/watch?v=Cy6iwP9Ux3A&feature=related himla bra, bade rost och mening! Aren't we all quite greedy?!


Har borjat rakna dagarna till den 17Dec da det bar av till Swede Land! =D

No comments: