Monday 29 September 2008

Telling Stories

Helgen har gatt. varit en himla trevlig och harlig helg. Fredagen blev jattelyckad :)

Lordagen spenderades hemma med god mat, chips och annat snask + X Factor. en typsik Lordags kvall for mej...Igar vaknade jag och kande att min forkylning blivit varre, men var sa jakla rastlos, sa jag stack ner en svang pa Oxford Street - tror det ar forsta gangen jag vart inne pa Primark och inte kopt natt. Var inte bara pa Primark jag inte kopte natt, inget fran Zara, HM, Top Shop, Mexx, French Connection eller Miss Selfridges. gick och slet i allt men tyckte verkligen allt bara sag skit ut pa mej. Tror det hade med forkylningen att gora. Det anda som blev shoppat var en Freeview box sa jag kan fa in flera kanaler pa min Tv. Som den Tv nord jag ar sa tyckte jag detta bohovdes + att det var extra pris! Sa pa kvallen blev det Pizza fran Zizzis med tjejerna och mer X Factor (vilken tur man kan ha att det ar double bill 2 helger i rad).



Gick i sang tidigt - men kunde faan inte somna, typiskt en Sondags natt + att jag borjade kanna mej varre med forkylningen. Och har sitter jag nu pa jobbet och nyser och snorar med feber. Ska ta och avsluta det viktigaste som behovs goras sen blir det nog att ga hem och droga ner mej med Night Nurse - for min stress vecka borjar snart, vill inte vara sjuk da. Men redigt besviken att jag maste cancella min och Charlottes middag hemma hos henne ikvall...sa javla typiskt!



nehe ni tillbaka till arbetet.



http://uk.youtube.com/watch?v=IMsqyns5eBM

sa fin!

No comments: