Saturday 13 September 2008

Lazy!

varit saaaa lat dom senaste dagarna - bara legat hemma i kollat Sex and the city och kakat en massa onyttigt. maste ta tag i mitt liv assa!!! haha

ny helg sa harligt. ikvall blir det en massa stok. ska ivag till svenska puben pa BBQ dar kommer hela mitt harliga Bog gang (i know im such a fag-hag). efter nagra kopparbergs cider bar det av till Johnsan for lite X Factor. Kvallen tar inte slut ar utan vi ska ta oss vidare for att aka skridskor och bowla :) antar att det kommer att bli en massa schlager oxa. Langtar.

*saknar min familj*

2 comments:

Jenny said...

Vill me åka skridskor...vet inte om jag kan längre knappt. Man kommer väl vara stel som en pinne:P

EmmyGotesson said...

haha ja jag lar nog ha lite ont i kroppen imon kan jag tanka mej :S haha men det ar det vart.