Monday 15 September 2008

Monday Night

jahopp nu har man borjat en ny vecka - den borjade tidigt idag. uppe med tuppen for att vara inne pa kontoret vid 8. maste saga att det var ganska sa skont att komma up :) fick massa gjort pa jobbet som gor att hela min vecka redan kanns battre.



nar jag kom hem sa fick jag mej en overraskning med ny javla kablar dragna genom halva lagenheten!!! faaan att engelska byggare forstor allt. pisses me off! imon ska dom tydligen komma och mala dom - kanns som att vi snart kommer att fa laga mer pengar och tid pa att mala om hallen IGEN. pust



efter kabelchocken blev det lite mat - ris, kyckling o broccoli. gott var det. at oxa upp min sista chocklad kaka, vilket var min plan. for nu ska det vara slut snaskandet pa kvallarna for min del - borjar ju fa en bullmaga haha. sa nu ligger jag i sangen och har ett javla sockersug - sa har gjort mej en kopp med gront Jasmine tea :) samtidigt som Kat nu provar hela sin garderob. den mannsiskan har sa mycket klader OCH sant jakla beslutsangest att jag nastan far angest for henne.



vart pa ganska bra humor idag eller nu nar jag tanker efter valdigt bra humor =) vill inte redigt att denna dagen ska ta slut.



mitt langsta inlagg pa bloggen hittills med - efter detta skrivandet ar jag ju vard en ciggarett iallafall. man kan ju inte sluta med allt pa samma dag ;)



*kramar om*

No comments: