Monday 22 September 2008

Crap Telly

varfor ska det alltid vara skit tv pa mandagar - det ar ju den enda dagen som man verkligen bara vill hem!! Hem och kaka och bara mysa framfor tvn efter forsta dagen i en ny l a n g vecka!

sitter och rullar tummarna samtidigt som jag funderar pa om jag ska ha min andra cigg for dagen eller bara strunta i det?...konstigt att det ska vara det forsta jag faktiskt tanker pa nar jag vaknar och nar jag lagger mej. trodde inte jag var sa beroende som jag faktiskt nu har insett att jag ar :S kanns lite obehagligt nastan. men ska verkligen ge det en chans nu! men kommer nog fortfarande halla mej till min 2 cigg om dagen plan ett tag till. det far ta den tid det tar helt enkelt. oh kanske ska lagga en Mask for att sysselsatta mej med natt :) far nog bli sa.

1 comment:

Jenny said...

Håll ut! Pusspuss