Tuesday 4 May 2010

May the 4th be with you

jahupp idag trodde jag att jag skulle fa borja jobba igen efter 2 manaders arbetsloshet....men icke - men verkar iaf som att det kommer att bli nu pa mondag. sa en hel jakla vecka till av inget att gora! suger balle verkligen.

som sagt i lordags sen efter lunch med Adrian sa var jag bara hemma - sjukt seg! sondagen hande inte heller sa mkt under dagen. var daligt vader - sa annu en slappa dag. Pa kvallen fick jag natt ryck o kande att jag bara inte kunde sitta hemma langre. sa jag stack ner till Eurovison party som en av min kara bogar holl i nere i Soho. va verkligen jattekul o glad att jag gick dit :)

Sa igar vart det en bakis dag for min del - vilket inneholl ett marathon med The West Wing....lush!

Idag har lagenheten blivit stadad - har mitt rum kvar men orkar fasen inte ta det idag....ar ju en morgon dag att fylla ut oxa haha. tog mej ett langt harligt bad har forut och nu har jag atit lite mat under ett West Wing avsnitt....vantar oxa pa att Pretty ska komma o hjalpa mej med min andra laptop...har lyckats fa typ 45 virus grejer pa den...oooops!

hoppas pa lite battre vader imon sa man antingen kan ta sej en lang promenad eller natt varv runt Hyde Park med inlines :)

just de maste hitta dom dar jakla skorna med denna veckan! pallar inte med Oxford Street pa helgerna...for mkt folk!!!

nu ringer de!

1 comment:

Linda said...

hej! ja allt är bra med familjen! Emil växer så det knakar, tiden går alldeles för fort.. hur är det med dig? allt bra i london? kram linda