Monday 10 May 2010

10th of May 2010

Woop Woop om en timme borja jag jobba pa mitt nya jobb!!! lite mer an 2 manader utan jobb....vakna o inte ha natt att gora osv...bland det varsta jag varit med om! Men nu ska jag starta en ny karriar :) nervos men valdigt excited too!

Helgen har varit jattekul verkligen. Pa fredagen var sa klart nere pa puben med da Cellcast crew, lordagen tog jag laang sovmorgon, tankte maste ju utnyttja det lixom. pa kvallen kommer Sarah o Ollie over. Vi kakade har hemma o snackade en massa skit - efter att provat hela min garderob har jag nu outfits for en vecka haha senare drog vi hem till Sarah for hennes flatmates hade husfest. mycket lyckad kvall. Pa sondagen akte jag till Arsenal for att mota Minna. Blev min forsta fotboll match.....Arsenal - Fulham. hade jattetrevligt hela dagen. tyvarr sa forlorade Fulham dar minnas kille spelar...men men va kul att se iaf. sen blev det en tidig kvall for mej :)

och nu maste jag dra....wish me luck lol

puss o hej

No comments: