Sunday 2 May 2010

2nd of May 2010

vilket jakla skit vader det har varit dom 3 sista dagarna assa. regn regn regn regn regn and som more fucking regn!!!! Suger verklgen.

aja jag var ju iaf med Adrian o Andrew haromdagen baskeboll match nar dom filmade. Va en jattekul dag verkligen. Maste saga att jag nastan sket pa mej nar jag kom pa plats...kande mej natt grymt liten nar vi kom in i salen med typ over 20 stora jakla negeres! haha min hand bara forsvann nar jag halsasde pa dom o nar jag fick puss pa kinden forsvann hela min kind! haha well kanske inte redigt sa men ni fattar grejen iaf ;) efter matchen akte vi till Nandos o plockade upp mat o sen hem till Adrian en svang. Fick text dagen efter av Adrian saying " Andrew really likes you baby ;) xxxxx" sa nu har jag blivit approved av hans kare bror....kanns bra haha

Pa torsdagen traffade jag Jemma. Hon var barnvakt att sin syster son (som var 1ar) sa vi packade in oss i bilen, hon, jag, jack o hennes 2 sota hundar o drog upp till Hemstead Heat for en lang promenad :) sa jakla mysigt dar upp bland alla hundar osv o utsikten, det blev en runda pa over 3 timmar. sen hem till Jemma for Frappocinno. Pa kvallen var jag bjuden pa middag hos Carey. God mat o skumpa for att fira mitt nya jobb. I love my friends :)

Fredags var jag pa stan for att hitta lite office klader - maste kla mej smart pa det nya jobbet. hittade en del men inte allt. Maste hitta mej ett pa svarta high heels, fast inte med en killer klack....for det har jag redan haha maste ha nagra som jag kan ga en hel dag med o inte 13-15cm klack lixom hmmmm problem!!! Pa eftermiddagen mote Adrian o vi gick o tog sen lunch pa Satsumas..yum yum blev en promenad o sen ner till puben for att traffa alla. var jakligt kul :)

Igar traffade jag Mia pa lunch, vi hade tur med vadret da sa blev pa en uteservering..very nice. Mia berattade for mej att hon ar gravid :) sa nu letar hon svensk Aupair att komma hit runt november - sa om nan kanner nagon som ar sugen att komma over. please please hor av er till mej :) resten av dagen slappade jag bara hemma, for som sagt det var skitvader sen.

har inte en massa planer idag heller - lunch med Pretty efter han slutat jobbat. Sen tror jag att jag ska ta mej till solariet. Sen mysa med film har hemma :)

puss puss

No comments: