Tuesday 13 April 2010

mm sunshine

konstigt vad solen kan gora sa gott for bade kropp o sjal....man mar sa himla mycket battre :) aven det kanns som mitt liv suger lite just fortillfallet ar det visa stunder o personer som man far halla tag i! och att solen skinner gor allt lite enklare oxa!



Sondags blev det som sagt bio 'Kick-Ass'...var val sadar...visa roliga scener o action sa det rakte o blev over. Adrian var nojd iaf! Imon ar det min tur att valja bio....men tror att jag kommer vara schysst o kolla lite vad han vill se med...;)



Igar gick vi o lunchade pa Raouls har i Warwick Aveanue o bara hade det trevligt. Akte med in till jobbet nar Adrian borjade for att ga o ge min alskade van Mark en kram! Han har verkligen haft en tuff tid de senaste 3 manaderna. Forlorade sin farfar forst, 2 manader efter forsvann hans faster och i helgen fick hans morfar en stroke!! hatar att se mina vanner lessna! Mark var en av dom vanner som verkligen fanns dar for mej...eller finns dar for mej borde jag saga. och nu vill jag vara dar for honom!!!



blev en promenad genom Regents Park pa vagen hem - skont att rensa huvudet ibland. Val hemma blev det mat, sen vart jag sa sjukt seg att jag bara la mej o kollade pa tv o laste lite. blev en tidig kvall for mej.



Idag vaknade jag vid 8 o stack ivag pa en promenad - kommer for faan inte i mina jeans!!! o som arbetslos har jag inte rad att kopa nya...sa har maste lite lar bort! blev frulle hemma o sen sokt jobb....blev lite traning har hemma med haha nu ar jag ny duschad och ska snart i vag o traffa Jemma. inte sett henne sens innan jul!



here is my baby and his twin brother:)Adrian left and Andrew right.

1 comment:

Jenny said...

Åh nej! Ge Mark en kram från mig. Puss o kram gumman