Friday 13 February 2009

oops!

ojsan har var det inte skrivet pa ett tag. Betyder det att jag har varit redigt upptagen??

njee inte redigt, visst har det hant en del men inte en massa. Sist jag skrev var jag i Sverige och firade jul med familj o vanner. Har sedan kommit tillbaka till mitt hem i London. Har har det varit jobb, firade Charlottes fodelsedag - glomde bort att marie o Ola skulle komma o overnatta en natt, sa hittade tva framlingar i min sang efter en utekvall :) - telefon och internet i lagenheten har forsvunnit - jobb - utekvallar - jobb - mysiga hemma kvallar - Sanna och Susie varit ivag pa 3 veckors semester - forsokt fixa telefon och internet - jobb - utekvallar - snostorm - regnstorm - jobb - tvattmaskin gott sonder - lagat tvattmaskin - lagat telefon - fortfarande inget internet - schlagern har borjat i svenska puben - bokat biljett till Sthlm for schlager finals helgen - Johanna kommer over den 25 Feb.

ja mkt kort fattat inlagg om vad som har hant hehe, men nu ska vi se om man kan borja blogga igen kanske :)

30min till min helg borjar...Harligt!

kramar

2 comments:

Anonymous said...

äntligen :D! fortsätt skriv nu bara hihi

Jenny said...

Gutt gums!